W ZrOva - leczenie niepłodności Warszawa oferujemy pełną, szybką diagnostykę i leczenie niepłodności kobiet i mężczyzn.

Leczenie niepłodnośći (bezpłodności)Podczas jednego spotkania z lekarzem można przebadać zarówno kobietę jak i mężczyznę (łącznie z badaniem nasienia). Na miejscu podczas wizyty można pobrać próbki do analiz. Ponieważ "większość" jest na miejscu bardzo skraca to czas diagnostyczny.

Masz wątpliwości?

Zasięgnij II opinii w sprawie niepłodności!

Niepłodność żeńska i niepłodność męska

Niepłodność to dla dotkniętych nią osób duży problem. Jeżeli od 12 miesięcy współżyjecie regularnie mniej-więcej 3-4 razy w tygodniu, bez żadnego zabezpieczenia i nie doszło do ciąży - to Wasza płodność jest co najmniej obniżona.

Diagnostyka niepłodności obejmuje oboje partnerów. Powodem braku ciąży może być niepłodność lub bezpłodność męska, niepłodność lub bezpłodność żeńska lub kombinacja - czyli sytuacja, w której zarówno mężczyzna jak i kobieta  mają obniżoną płodność (niepłodność, bezpłodność).

Niepłodność męska - bezpłodność męska

Diagnostykę niepłodności najlepiej zacząć od mężczyzny. NIepłodność męska WarszawaJest to podejście ekonomiczne - w przypadku oceny płodności męskiej niewiele jest "do badania". Do badania płodności mężczyzny wystarczy badanie nasienia.  Albo mężczyzna ma prawidłowe plemniki, ruszające się prawidłowo i w prawidłowej liczbie (normospermia) albo nie.

Niepłodność żeńska - bezpłodność żeńska

W przypadku kobiet poszukiwania mogą być długie i bardzo kosztowne. Po pierwsze trzeba ustalić, czy kobieta uwalnia komórki jajowe (czy ma owulacje, czyli czy jajeczkuje). Za brak jajeczkowania najczęściej odpowiadają zaburzenia hormonalne.  Po drugie czy drożna ("przejezdna") jest droga pomiędzy pochwą a jajnikami. Ewentualny brak drożności, czy choćby zwężenia uniemożliwiają lub utrudniają bezpośredni kontakt komórek jajowych z plemnikami. Kolejna grupa możliwych utrudnień to różne wrodzone nieprawidłowości anatomiczne (budowy) pochwy, macicy, jajowodów. Jeszcze inna przyczyna to grupa związana z przebytymi lub toczącymi się procesami chorobowymi (endometrioza, zakażenia, choroby weneryczne).

Do tego w przypadku obojga dochodzić mogą różne rzadkie, ukryte wady genetyczne

W ZdrOva Niepłodność Warszawa - zajmujemy się rozpoznawaniem przyczyn niepłodności oraz ich leczeniem. Mamy na miejscu laboratorium do preparatyki nasienia do inseminacji. Przygotowujemy pary do In Vitro.

Zapraszamy niepłodne pary do wspólnego odbywania wizyt konsultacyjnych.